Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

City Branding in Chinese Megacity Regions: Against the Background of Ecological Modernization - Haiyan Lu - cover
City Branding in Chinese Megacity Regions: Against the Background of Ecological Modernization - Haiyan Lu - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
City Branding in Chinese Megacity Regions: Against the Background of Ecological Modernization
Disponibilità in 3 settimane
191,18 €
-5% 201,24 €
191,18 € 201,24 € -5%
Disp. in 3 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
191,18 € Spedizione gratuita
disponibilità in 3 settimane disponibilità in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
191,18 € Spedizione gratuita
disponibilità in 3 settimane disponibilità in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
City Branding in Chinese Megacity Regions: Against the Background of Ecological Modernization - Haiyan Lu - cover

Descrizione


This book introduces a comprehensive conceptual framework which examines the impact of ecological modernization on city branding, using Chinese megacity regions as examples. Focusing on city branding efforts led by local governments, it delves into practices driven by vertical inspiration, horizontal imitation, and self-reflection. It explores the influence of ecological modernization on different aspects of city branding, such as the branding process, strategy, and governance. The book also compares how ecological modernization affects city branding in terms of local government promotion and individual perceptions. Lastly, it scrutinizes city images associated with ecological modernization initiatives in symbolic urban projects, shedding light on implementation barriers from the perspective of policy network theory. This book will be of huge interest to students and scholars of Chinese urban and environmental studies, urban geography and urban sociology. It will also appeal to policy-makers, practitioners and private companies working in the fields of place promotion, city marketing and branding.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Routledge Contemporary China Series
2024
Hardback
136 p.
Testo in English
234 x 156 mm
440 gr.
9781032530574
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore