Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stripe PDP Libri EN
Content - The Atomic Particle of Marketing: The Definitive Guide to Content Marketing Strategy - Rebecca Lieb - cover
Content - The Atomic Particle of Marketing: The Definitive Guide to Content Marketing Strategy - Rebecca Lieb - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 1 lista dei desideri
Content - The Atomic Particle of Marketing: The Definitive Guide to Content Marketing Strategy
Disponibile in 2 settimane
35,00 €
35,00 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
35,00 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
35,00 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Content - The Atomic Particle of Marketing: The Definitive Guide to Content Marketing Strategy - Rebecca Lieb - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Content, in all its forms, is the single most critical element of any marketing campaign. Finding a successful equilibrium between content marketing and content strategy is difficult, but essential. Content - The Atomic Particle of Marketing goes beyond superficial descriptions of how to produce engaging social media content to offer the results of many years of deep quantitative research, and hours of interviews with senior marketers at some of the world's leading brands. Written by a recognised industry thought-leader, Content - The Atomic Particle of Marketing explores how content functions in the broader framework of all marketing, as well as organizational concerns and IT decision making. It demonstrates the value content brings not only to "owned" media initiatives, such as a company website or blog, but also the essential role content plays in all other marketing initiatives, from social media to advertising to offline channels. It will enable readers to make the organizational, staffing, tools and process decisions necessary to get content up and running across divisions and organizational silos. Deeply researched and insightful, Content - The Atomic Particle of Marketing is, quite simply, the definitive research-based guide to content marketing.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2017
Paperback / softback
240 p.
Testo in English
230 x 155 mm
370 gr.
9780749479756
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore