Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Customer Lifetime Value: The Path to Profitability - V. Kumar - cover
Customer Lifetime Value: The Path to Profitability - V. Kumar - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Customer Lifetime Value: The Path to Profitability
Disponibilità in 2 settimane
106,90 €
106,90 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
106,90 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
106,90 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Customer Lifetime Value: The Path to Profitability - V. Kumar - cover

Descrizione


Customer Lifetime Value reviews the CLV metric in particular. Approaches to computing CLV and the concept of customer equity are discussed in detail. Specifically, this monograph provides the methods of measuring CLV, the strategies for developing customer-centric strategies, the implementation of CLV strategies in a B2B and B2C setting, and the challenges faced by an organization in implementing a CLV-based framework. The author details the importance of CLV as a metric in a marketer's toolkit and how it is relevant to managing customers and this book answers the following questions: What is the value of a customer? Can customers be evaluated based only on their past contribution to the firm? Which metric is better in identifying the future worth of the customer? These are the questions a firm has to deal with before assessing the value of its customers. The author shows that the value of a customer is the value the customer brings to the firm over their lifetime. Therefore, we need a metric that can objectively measure future profitability of the customer to the firm. Customer lifetime value (CLV) helps managers make informed business decisions.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Foundations and Trends (R) in Marketing
2008
Paperback / softback
112 p.
Testo in English
234 x 156 mm
170 gr.
9781601981561
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore