Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Digital strategic seller & The money is on the street, sell with psychology
Scaricabile subito
4,49 €
4,49 €
Scaricabile subito
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
4,49 € Spedizione gratuita
scaricabile subito scaricabile subito
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
4,49 € Spedizione gratuita
scaricabile subito scaricabile subito
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Digital strategic seller & The money is on the street, sell with psychology
Chiudi

Promo attive (0)

Chiudi
Digital strategic seller & The money is on the street, sell with psychology
Chiudi

Informazioni del regalo

Descrizione


INTRODUCTION WINNING HOLDERS CONTROVERSIAL HOLDERS INFORMATIVE HEADLINES DIRECT HOLDERS HEADLINES OF "HOW TO DO" QUESTION HOLDERS THE HOLDER OF THE COMMAND WINNING COPY PHRASES PHRASES TO GET THE ATTENTION OF YOUR READER PHRASES TO GENERATE INTEREST IN READERS WINNING CALL TO ACTION PHRASES Subtle calls to action Motivational calls to action Direct calls to action WINNING PHRASES - GENERAL USE Blog posts Posting in forums WINNING WORDS WORDS THAT EVOCATE POSITIVE EMOTIONS WORDS THAT EVOCATE CURIOSITY WORDS THAT DEACTIVATE ACTION (AND INDUCE SALES) Introduction When selling products, you have to be careful with words. You can't just present a product to your customers using the same tone, mood, and phrases that you would use to make a suggestion to a friend. And you can't discuss a product's features like you would in a letter or email. That is, when presenting your work or the work of another business owner, you need to choose your words carefully. You have to select words and phrases that instruct the reader to think and act in a way that will eventually result in the purchase of your products. How can you do this? There are several tricks. Some involve inserting certain words "psychological triggers" into your copy. These words will generate some association in the mind of the reader, which will force him to act in a specific way. For example, you can use the word "shocking" or "scientifically proven" in the title of a sales newsletter to get a reader's attention. In addition to simply choosing your words wisely and placing them carefully, you will also need to do the same for entire sentences. You will need to come up with phrases and place them in the right places to make the right impact. For example, to increase your conversion rate, you will need to use a well-placed and intelligently constructed "call to action." If you screw it up, you could lower your conversion rate by 50%. In addition to creating a good call to action, you will need to do something similar with headlines. You will want to put the words together in a way that immediately engages the reader, so that they continue with the rest of your content before closing the page. In short, building and placing good words and phrases can go a long way in determining the success of your marketing campaign. Fortunately for you, the rest of this guide was created to help you make things better... leave us your comment
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2021
Testo in en
Tutti i dispositivi (eccetto Kindle) Scopri di più
Reflowable
9798201597801
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Compatibilità

Formato:

Gli eBook venduti da IBS.it sono in formato ePub e possono essere protetti da Adobe DRM. In caso di download di un file protetto da DRM si otterrà un file in formato .acs, (Adobe Content Server Message), che dovrà essere aperto tramite Adobe Digital Editions e autorizzato tramite un account Adobe, prima di poter essere letto su pc o trasferito su dispositivi compatibili.

Compatibilità:

Gli eBook venduti da IBS.it possono essere letti utilizzando uno qualsiasi dei seguenti dispositivi: PC, eReader, Smartphone, Tablet o con una app Kobo iOS o Android.

Cloud:

Gli eBook venduti da IBS.it sono sincronizzati automaticamente su tutti i client di lettura Kobo successivamente all’acquisto. Grazie al Cloud Kobo i progressi di lettura, le note, le evidenziazioni vengono salvati e sincronizzati automaticamente su tutti i dispositivi e le APP di lettura Kobo utilizzati per la lettura.

Clicca qui per sapere come scaricare gli ebook utilizzando un pc con sistema operativo Windows

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore