Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stripe PDP Libri EN
Language Development and Social Integration of Students with English as an Additional Language - Michael Evans,Claudia Schneider,Madeleine Arnot - cover
Language Development and Social Integration of Students with English as an Additional Language - Michael Evans,Claudia Schneider,Madeleine Arnot - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Language Development and Social Integration of Students with English as an Additional Language
Disponibile in 2 settimane
37,30 €
37,30 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
37,30 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
37,30 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Language Development and Social Integration of Students with English as an Additional Language - Michael Evans,Claudia Schneider,Madeleine Arnot - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Given the current context of the experience of migration on schools in England and Europe, and the competing policies and approaches to social integration in schools, there is a need to understand the connection between language development and social integration as a basis for promoting appropriate policies and practices. This volume explores the complex relationship between language, education and the social integration of newcomer migrant children in England, through an in-depth analysis of case studies from schools in the East of England. The authors set this evidence against the background of policy debates in the wider international setting, including a critical discussion of assumptions underlying national narratives of mainstreaming and assimilation. In the light of an absence of national guidelines for appropriate practice in schools, the authors outline a model of inclusive pedagogy for English as an additional language (EAL) and a framework of home-school communication to promote effective EAL parental engagement in schools.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Cambridge Education Research
2024
Paperback / softback
228 p.
Testo in English
9781108737425
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore