Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stripe PDP Libri EN
International TESOL Teachers in a Multi-Englishes Community: Mobility, On-the-Ground Realities and the Limits of Negotiability - Phan Le Ha,Osman Z. Barnawi - cover
International TESOL Teachers in a Multi-Englishes Community: Mobility, On-the-Ground Realities and the Limits of Negotiability - Phan Le Ha,Osman Z. Barnawi - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
International TESOL Teachers in a Multi-Englishes Community: Mobility, On-the-Ground Realities and the Limits of Negotiability
Disponibile in 5 giorni lavorativi
109,68 €
-5% 115,45 €
109,68 € 115,45 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
109,68 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
109,68 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
International TESOL Teachers in a Multi-Englishes Community: Mobility, On-the-Ground Realities and the Limits of Negotiability - Phan Le Ha,Osman Z. Barnawi - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


This book embarks on an ever-expanding array of language, academic mobility, neoliberalism, and accompanying rich scholarly debates. It examines the ways in which international English language teachers in Saudi Arabia's higher education system position themselves, negotiate, interact, adjust, make sense of their classroom dynamics, and validate their senses of selves and pedagogies in their day-to-day (dis)engagement with their institutions and encounters at work. Informed by rich empirical data from a multi-year, multi-site project in addition to other qualitative studies, the book reveals on-the-ground complexities involving speaker status, language, ethnicity, nationality, race, religion, sociocultural factors, emotion labour, work dynamic and professionalism. It promotes thinking beyond normative ideologies on marginalisation, the native and non-native speaker dichotomy, linguistic, racial, religious and ethnic (inter)relations, and translanguaging pedagogies, while also offering new material for original theorisation in multi-Englishes multilingualism, local-trusting-local and the limits of negotiability.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

New Perspectives on Language and Education
2022
Hardback
248 p.
Testo in English
234 x 156 mm
520 gr.
9781800415478
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore