Ford and the Global Strategies of Multinationals: The North American Auto Industry

Maria-Isabel Studer Noguez

Anno: 2001
Rilegatura: Hardback
Pagine: 384 p.
Testo in English
Dimensioni: 235 x 159 mm
Peso: 680 gr.
  • EAN: 9780415205795
pagabile con 18App pagabile con Carta del Docente

Articolo acquistabile con 18App e Carta del Docente

Approfitta delle promozioni attive su questo prodotto:

€ 93,71

€ 110,25

Risparmi € 16,54 (15%)

Venduto e spedito da IBS

94 punti Premium

Disponibile in 10 gg

Questo articolo potrebbe non essere consegnato entro Natale
Quantità:
Descrizione
Today, the Multinational Enterprise (MNE) is seen as a leading agent in the process of globalization. As they adopt global strategies, MNE's are seen to be creating stronger, deeper and more lasting links amongst countries, thus shifting the balance of power inexorably in their favour, to the detriment of the state. This book interrogates this idea by undertaking a historical analysis of the global strategies of Ford.