Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stripe PDP Libri EN
Improving Adolescent Literacy: Content Area Strategies at Work - Douglas Fisher,Nancy Frey - cover
Improving Adolescent Literacy: Content Area Strategies at Work - Douglas Fisher,Nancy Frey - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Improving Adolescent Literacy: Content Area Strategies at Work
Disponibile in 5 giorni lavorativi
64,50 €
-5% 67,89 €
64,50 € 67,89 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
64,50 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
64,50 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Improving Adolescent Literacy: Content Area Strategies at Work - Douglas Fisher,Nancy Frey - cover

Descrizione


Straightforward, affordable, and practical, Improving Adolescent Literacy gives all middle and secondary school teachers instructional routines that will allow them to develop the content literacy skills of their students. Chapter-opening vignettes from actual classrooms show readers effective teaching in action and give them a look at how the chapter’s instructional approach works within content area teaching. Research-based rationales for each strategy follow the vignettes and provide an in-depth look at how to implement the strategy, along with examples of each strategy across the curriculum. In this 5th Edition, the authors provide new classroom examples from their colleagues across the disciplines as well as new instructional routines that have been researched and validated since the publication of the last edition. Also, this edition has been re-organized, adding three new chapters, to focus on the ways in which teachers can use reading, writing, speaking, and listening in their classes, emphasizing reading and comprehending texts, creating graphic organizers, developing vocabulary knowledge, and writing to learn.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2019
Paperback / softback
208 p.
Testo in English
100 x 100 mm
100 gr.
9780135180877
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore