Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stripe PDP Libri EN
Instructional Development and Classroom Communication: A Case Study of First-Semester College Students in the Liberal Arts Curriculum - Tamara L. Burk - cover
Instructional Development and Classroom Communication: A Case Study of First-Semester College Students in the Liberal Arts Curriculum - Tamara L. Burk - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Instructional Development and Classroom Communication: A Case Study of First-Semester College Students in the Liberal Arts Curriculum
Disponibile in 2 settimane
76,10 €
76,10 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
76,10 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
76,10 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Instructional Development and Classroom Communication: A Case Study of First-Semester College Students in the Liberal Arts Curriculum - Tamara L. Burk - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


This book is about teachers learning about teaching. As increasingly complex educational models and new theories of student learning have become part of the discourse of higher education, college instructors have sought new opportunities for instructional development. However, while more and more schools are supporting these programs, there have been very few efforts to examine the outcomes of faculty training. This book follows a group of faculty through efforts to make their teaching more interactive, and describes the results by reporting the reactions of the first-year college students in their classes. Included along the way are the personal reflections of the faculty members as they struggle with new techniques, and revelations about what worked and what didn't. The result is a compelling case for peer and institutional support in the ongoing process of instructional development.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2005
Paperback / softback
192 p.
Testo in English
228 x 173 mm
299 gr.
9780761832041
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore