Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

On the Theory of Content Transformation in Education: The 3A Methodology for Analysing and Improving Teaching and Learning - Tomáš Janík,Jan Slavík,Petr Najvar - cover
On the Theory of Content Transformation in Education: The 3A Methodology for Analysing and Improving Teaching and Learning - Tomáš Janík,Jan Slavík,Petr Najvar - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
On the Theory of Content Transformation in Education: The 3A Methodology for Analysing and Improving Teaching and Learning
Disponibilità in 3 settimane
202,43 €
-5% 213,08 €
202,43 € 213,08 € -5%
Disp. in 3 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
202,43 € Spedizione gratuita
disponibilità in 3 settimane disponibilità in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
202,43 € Spedizione gratuita
disponibilità in 3 settimane disponibilità in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
On the Theory of Content Transformation in Education: The 3A Methodology for Analysing and Improving Teaching and Learning - Tomáš Janík,Jan Slavík,Petr Najvar - cover

Descrizione


This volume presents a novel, theoretical, micro-analytical model – the 3A Methodology – for assessing the quality of school education. Drawing on philosophers as well as theoretical and pedagogical traditions from European and American contexts, the authors construct a model that is relevant to teachers, researchers, and teacher educators regardless of cultural setting. The chapters explain the 3A Methodology as a specific research tool developed to study classroom situations in the form of case studies, revealing findings that demonstrate prototypical failures (didactic formalism) that threaten to compromise the quality of learning as well as prototypical didactic virtues that verifiably support students’ learning. Ultimately building on the distinction of three modes of existence of educational content (the intersubjective, the subjective, and the objective modes), the book helps rediscover didactics as a transdisciplinary theory of content transformation and contributes to the improvement of teaching and learning in the classroom long term. This volume will be of interest to scholars, researchers, and postgraduate students working in school education, educational psychology, and didactics more broadly. Teacher educators and school administrators may also find the book of interest. Chapters 1, 3, and 6 of this book is freely available as a downloadable Open Access PDF at http://www.taylorfrancis.com under a Creative Commons Attribution-Non Commercial-No Derivatives (CC-BY-NC-ND) 4.0 license.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Routledge Research in Education
2024
Hardback
182 p.
Testo in English
234 x 156 mm
520 gr.
9781032617336
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da IBS, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.ibs.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare complianceDSA@feltrinelli.it

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore