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HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article "Marketing Myopia," by Theodore Levitt) - Clayton M. Christensen,Theordore Levitt,Philip Kotler - cover
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HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article "Marketing Myopia," by Theodore Levitt) - Clayton M. Christensen,Theordore Levitt,Philip Kotler - cover

Descrizione


NEW from the bestselling HBR's 10 Must Reads series. Stop pushing products--and start cultivating relationships with the right customers. If you read nothing else on marketing that delivers competitive advantage, read these 10 articles. We've combed through hundreds of articles in the Harvard Business Review archive and selected the most important ones to help you reinvent your marketing by putting it--and your customers--at the center of your business. Leading experts such as Ted Levitt and Clayton Christensen provide the insights and advice you need to: * Figure out what business you're really in * Create products that perform the jobs people need to get done * Get a bird's-eye view of your brand's strengths and weaknesses * Tap a market that's larger than China and India combined * Deliver superior value to your B2B customers * End the war between sales and marketing Looking for more Must Read articles from Harvard Business Review? Check out these titles in the popular series: HBR's 10 Must Reads: The Essentials HBR's 10 Must Reads on Communication HBR's 10 Must Reads on Collaboration HBR's 10 Must Reads on Innovation HBR's 10 Must Reads on Leadership HBR's 10 Must Reads on Making Smart Decisions HBR's 10 Must Reads on Managing Yourself HBR's 10 Must Reads on Teams
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Dettagli

HBR's 10 Must Reads
2013
Paperback / softback
224 p.
Testo in English
209 x 139 mm
240 gr.
9781422189887

Conosci l'autore

Clayton M. Christensen

1952, Salt Lake City (Utah)

Insegna alla Harvard Business School. Autore di diversi saggi, è stato insignito cinque volte del Premio McKinsey per il migliore articolo della «Harvard Business Review». Nel 2011 è stato nominato da "Thinkers50" uno dei più influenti «business thinker». Mondadori ha pubblicato "Fare i conti con la vita" e, nel 2013,"Il bilancio della vita. La mia malattia e i veri valori dell'esistenza".

Philip Kotler

1931, Chicago

Philip Kotler è S.C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing presso la Kellogg School of Management della Northwestern University di Evanston, Illinois.È stato indicato come il quarto "guru del management" di tutti i tempi dal Financial Times (dopo Jack Welch, Bill Gates e Peter Drucker) e acclamato come "il maggior esperto al mondo nelle strategie di marketing" dal Management Centre Europe.Viene anche considerato uno dei pionieri del marketing sociale.Kotler ha dato un contributo importante alla strutturazione del marketing come disciplina scientifica, orientando la formazione di moltissimi studenti e manager in tutto il mondo.La sua opera principale è Marketing Management (prima edizione nel 1967), che viene generalmente riconosciuto come...

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