Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stripe PDP Libri EN
Programming Fundamentals Using JAVA: A Game Application Approach - William McAllister,S. Jane Fritz - cover
Programming Fundamentals Using JAVA: A Game Application Approach - William McAllister,S. Jane Fritz - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Programming Fundamentals Using JAVA: A Game Application Approach
Disponibile in 5 giorni lavorativi
106,21 €
-5% 111,80 €
106,21 € 111,80 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
106,21 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
106,21 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Programming Fundamentals Using JAVA: A Game Application Approach - William McAllister,S. Jane Fritz - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Designed as a Java based textbook for beginning programmers, this book uses game programming as a central pedagogical tool to improve student engagement, learning outcomes, and retention. The new edition includes updating the GUI interface chapters from Swing based to FX based programs. The game programming is incorporated into the text in a way that does not compromise the amount of material traditionally covered in a basic programming or advanced Java programming course, and permits instructors who are not familiar with game programming and computer graphic concepts to realize the pedagogical advantages of using game programming. The book assumes the reader has no prior programming experience. FEATURES: Features content in compliance with the latest ACM/IEEE computer science curriculum guidelines. Introduces the basic programming concepts such as strings, loops, arrays, graphics, functions, classes, etc. Includes updating the GUI interface chapters (Chapters 11 and 12) from Swing based to FX based. Contains material on programming of mobile applications and several simulations that graphically depict unseen runtime processes. 4 color throughout with game demos on the companion files. Instructor’s resources available upon adoption.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2021
Hardback
775 p.
Testo in English
2127 gr.
9781683926696
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore