The Psychology of Advertising

Walter Dill Scott

Editore: Forgotten Books
Formato: PDF
Testo in en
Cloud: Scopri di più
Compatibilità: Tutti i dispositivi (eccetto Kindle) Scopri di più
Dimensioni: 14,26 MB
  • EAN: 9780259616757
pagabile con 18App pagabile con Carta del Docente

Articolo acquistabile con 18App e Carta del Docente

€ 7,85

Venduto e spedito da IBS

8 punti Premium

Scaricabile subito

Aggiungi al carrello Regala

non è possibile acquistare ebook su dispositivi Apple. Puoi comunque aggiungerli alla wishlist

Descrizione

Previous to the appearance of this arficle (march, 1901) there had been no attempt to present psychol ogy to the business world in a usable form. As far as the advertiser could see all psychologies were writ ten with a purely theoretical end in View. They con tained a vast amount Of technical material devoid of interest to the layman who struggled through the pages. This condition made it quite difficult for the business man to extract that part of the subject which was of value to him.