Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stripe PDP Libri EN
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Implementing Trauma-Informed Pedagogies for School Change: Shifting Schools from Reactive to Proactive
Disponibile in 5 giorni lavorativi
53,44 €
-5% 56,25 €
53,44 € 56,25 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
53,44 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
53,44 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


The area of trauma-informed positive education (TIPE) is a recently emerging field in educational studies. Schools serving communities contending with educational inequity have many students identified as trauma-affected, with significant unmet learning and social emotional needs. This groundbreaking study and first book in the Emerald Studies in Trauma-Informed Education series is the first longitudinal research in trauma informed positive education, and the first research to link the professional learning and ongoing implementation of TIPE pedagogical practices to changed student perceptions of school and collective teacher efficacy over a four-year period. Providing examples of how schools implement TIPE and using case studies from two schools that were experiencing difficulty with their delivery of learning and wellbeing outcomes for students, the authors explore how implementing TIPE pedagogical practices can bring about school change. There is a focus on student wellbeing, collective teacher efficacy and assisting students to be ready to learn. The case studies that are explored will be of interest to school practitioners and system leaders working with students who are are not yet ready to learn and disengaged from school.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Emerald Studies in Trauma-Informed Education
2024
Hardback
112 p.
Testo in English
229 x 152 mm
9781837970018
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore