Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Strategic Decision Making in the Arts: Case Studies in Arts and Cultural Entrepreneurship - Gary D. Beckman,Karl Androes - cover
Strategic Decision Making in the Arts: Case Studies in Arts and Cultural Entrepreneurship - Gary D. Beckman,Karl Androes - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Strategic Decision Making in the Arts: Case Studies in Arts and Cultural Entrepreneurship
Disponibilità in 2 settimane
92,10 €
92,10 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
92,10 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
92,10 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Strategic Decision Making in the Arts: Case Studies in Arts and Cultural Entrepreneurship - Gary D. Beckman,Karl Androes - cover

Descrizione


For entrepreneurs in the creative fields, decision making is both a necessity and an art. Applying creativity to strategic decisions requires skills developed over time. This textbook provides arts entrepreneurship students a series of case studies centering on decision-making models applicable to launching and sustaining arts businesses. Each case set in the book focuses on a particular arts entrepreneur within the context of a range of creative businesses, from performance to videography. To facilitate classroom adoption, the authors provide expert guidance on getting the most from case-study-based learning. Additional features include insights into the key decision-making models in each case, analysis by a leader in the arts entrepreneurship education field on the factors forcing a decision and a broad view on the arts ecologies surrounding each example. Suitable for students in arts management programs as well, this book introduces readers to case-based learning via practical examples that give students insight into strategic decision-making in the creative industries. Extensive teaching notes are available for instructors. To gain access, visit www.routledge.com/9781032539577.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Discovering the Creative Industries
2024
Paperback / softback
278 p.
Testo in English
234 x 156 mm
540 gr.
9781032539577
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore