Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stripe PDP Libri EN
Strategy in Action: A Holistic Management Strategy Framework to Navigate Businesses and Multinational Organizations - Angel Gavieiro Besteiro - cover
Strategy in Action: A Holistic Management Strategy Framework to Navigate Businesses and Multinational Organizations - Angel Gavieiro Besteiro - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Strategy in Action: A Holistic Management Strategy Framework to Navigate Businesses and Multinational Organizations
Disponibile in 5 giorni lavorativi
54,85 €
-5% 57,74 €
54,85 € 57,74 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
54,85 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
54,85 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Strategy in Action: A Holistic Management Strategy Framework to Navigate Businesses and Multinational Organizations - Angel Gavieiro Besteiro - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


How to develop best-practice strategy in a business or a multinational organization? Putting in value the strategy function and embracing a Holistic Management Strategy (HMS) framework would unleash performance for any business or organization. This book illustrates with real examples the HMS, a set of 10 frameworks that provide best-practice to design and develop strategy. The HMS approach is differentiated between business unit and divisional/group level, and adapted to situations of existing versus new markets and organic versus inorganic growth. The book introduces new topics such as integrated business model and strategy & financial plan at business unit level, attractiveness and opportunities framework for new markets linked with inorganic growth, portfolio horizons connected with the company's market valuation gap, leadership & management excellence programme (e.g. THICOSIV), company excellence based on a balanced designed and considered decision-making, the future of the strategy function, and seven meta-architectural levers to successfully address digital disruption.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Management for Professionals
2023
Paperback / softback
286 p.
Testo in English
235 x 155 mm
492 gr.
9783030947613
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore