Summary: Amaze Every Customer Every Time

Summary: Amaze Every Customer Every Time

BusinessNews Publishing

0 recensioni
Con la tua recensione raccogli punti Premium
pagabile con 18App pagabile con Carta del Docente
Articolo acquistabile con 18App e Carta del Docente
Formato: EPUB
Testo in en
Cloud: Scopri di più
Compatibilità: Tutti i dispositivi (eccetto Kindle) Scopri di più
Dimensioni: 1,38 MB
  • EAN: 9782511025055

€ 4,99

Punti Premium: 5

Venduto e spedito da IBS

EBOOK INGLESE
Aggiungi al carrello
spinner
Fai un regalo
spinner

non è possibile acquistare ebook su dispositivi Apple. Puoi comunque aggiungerli alla wishlist

Gaia la libraia

Gaia la libraia Vuoi ricevere un'email sui tuoi prodotti preferiti? Chiedi a Gaia, la tua assistente personale

The must-read summary of Shep Hyken's book: "Amaze Every Customer Every Time: 52 Tools for Delivering the Most Amazing Customer Service on the Planet".

This complete summary of the ideas from Shep Hyken's book "Amaze Every Customer Every Time" shows how you have a competitive edge when you amaze your customers every time they deal with you, regardless of the state of the economy or the dynamics of the marketplace in which you operate. In his book, the author explains that there are five elements that are necessary for creating customer experiences that amaze: great leaders, culture, tools, service and community. This summary details each of these elements and provides advice on exactly how to improve them.

Added-value of this summary:
• Save time
• Understand key concepts
• Expand your knowledge

To learn more, read "Amaze Every Customer Every Time" and discover the key to leaving customers amazed after every interaction.
Gaia la libraia

Gaia la libraia Vuoi ricevere un'email sui tuoi prodotti preferiti? Chiedi a Gaia, la tua assistente personale

Note legali