Summary: Buy-In

Summary: Buy-In

BusinessNews Publishing

0 recensioni
Con la tua recensione raccogli punti Premium
pagabile con 18App pagabile con Carta del Docente
Articolo acquistabile con 18App e Carta del Docente
Formato: EPUB
Testo in en
Cloud: Scopri di più
Compatibilità: Tutti i dispositivi (eccetto Kindle) Scopri di più
Dimensioni: 1,88 MB
  • EAN: 9782511022160

€ 4,99

Punti Premium: 5

Venduto e spedito da IBS

EBOOK INGLESE
Aggiungi al carrello
spinner
Fai un regalo
spinner

non è possibile acquistare ebook su dispositivi Apple. Puoi comunque aggiungerli alla wishlist

Gaia la libraia

Gaia la libraia Vuoi ricevere un'email sui tuoi prodotti preferiti? Chiedi a Gaia, la tua assistente personale

The must-read summary of John P. Kotter and Lorne A. Whitehead's book: "Buy-In: Saving Your Good Idea from Getting Shot Down".

This complete summary of the ideas from John P. Kotter and Lorne A. Whitehead's book "Buy-In" raises a fundamental question: "How do you get people to buy-in to your brilliant ideas, suggestions and proposals?". In their book, the authors reveal that in order to do this, you should start by explaining your idea to other people and then use a simple four-step strategy. This summary explains each of the steps involved and provides a new method for getting everyone to see things your way.

Added-value of this summary:
• Save time
• Understand key concepts
• Expand your knowledge

To learn more, read "Buy-In" and discover the key to spreading your ideas and getting people to agree with you.
Gaia la libraia

Gaia la libraia Vuoi ricevere un'email sui tuoi prodotti preferiti? Chiedi a Gaia, la tua assistente personale

Note legali