Summary: Clued In

Summary: Clued In

BusinessNews Publishing

0 recensioni
Con la tua recensione raccogli punti Premium
pagabile con 18App pagabile con Carta del Docente
Articolo acquistabile con 18App e Carta del Docente
Formato: EPUB
Testo in en
Cloud: Scopri di più
Compatibilità: Tutti i dispositivi (eccetto Kindle) Scopri di più
Dimensioni: 1,43 MB
  • EAN: 9782806238917

€ 4,99

Punti Premium: 5

Venduto e spedito da IBS

EBOOK INGLESE
Aggiungi al carrello
spinner
Fai un regalo
spinner

non è possibile acquistare ebook su dispositivi Apple. Puoi comunque aggiungerli alla wishlist

Gaia la libraia

Gaia la libraia Vuoi ricevere un'email sui tuoi prodotti preferiti? Chiedi a Gaia, la tua assistente personale

The must-read summary of Lewis Carbone's book: "Clued In: How to Keep Customers Coming Back Again and Again".

This complete summary of the ideas from Lewis Carbone's book "Clued In" shows how all businesses exist for two reasons: to make money and to win customers. In his book, Lewis Carbone explains that most industries have focused more on the money-making side in recent years, but the key is not to sell customers more products and services, but to provide them with a distinctive and well-engineered service. In this summary, the author explains how to look for opportunities to enhance your value proposition by developing internal systems to design, manage, deliver and leverage the total customer experience.

Added-value of this summary:
• Save time
• Understand key concepts
• Expand your knowledge

To learn more, read "Clued In" and discover the key to making your current customers loyal forever.
Gaia la libraia

Gaia la libraia Vuoi ricevere un'email sui tuoi prodotti preferiti? Chiedi a Gaia, la tua assistente personale

Note legali