Summary

Summary

BusinessNews Publishing

0 recensioni
Con la tua recensione raccogli punti Premium
pagabile con 18App pagabile con Carta del Docente
Articolo acquistabile con 18App e Carta del Docente
Formato: EPUB
Testo in en
Cloud: Scopri di più
Compatibilità: Tutti i dispositivi (eccetto Kindle) Scopri di più
Dimensioni: 1,23 MB
  • EAN: 9782511018002

€ 4,99

Punti Premium: 5

Venduto e spedito da IBS

EBOOK INGLESE
Aggiungi al carrello
spinner
Fai un regalo
spinner

non è possibile acquistare ebook su dispositivi Apple. Puoi comunque aggiungerli alla wishlist

Gaia la libraia

Gaia la libraia Vuoi ricevere un'email sui tuoi prodotti preferiti? Chiedi a Gaia, la tua assistente personale

The must-read summary of Al Ries and Jack Trout’s book: “Marketing Warfare: How Corporations Are Applying Military Strategies to Business”.

This complete summary of the ideas from Al Ries and Jack Trout’s book “Marketing Warfare” shows how important it is for companies to stay ahead of their competitors in today’s overcrowded market. The authors explain how leaders can adopt military strategies to use in their operations in order to gain a considerable competitive advantage. By following their advice, you can use this approach to defend your business territory and conquer any competitors that threaten your position.

Added-value of this summary:

• Save time
• Understand the key concepts
• Expand your business knowledge

To learn more, read “Marketing Warfare” and start making use of military strategies to get ahead of the competition and gain loyal customers.
Gaia la libraia

Gaia la libraia Vuoi ricevere un'email sui tuoi prodotti preferiti? Chiedi a Gaia, la tua assistente personale

Note legali