Summary: Now or Never

Summary: Now or Never

BusinessNews Publishing

0 recensioni
Con la tua recensione raccogli punti Premium
pagabile con 18App pagabile con Carta del Docente
Articolo acquistabile con 18App e Carta del Docente
Formato: EPUB
Testo in en
Cloud: Scopri di più
Compatibilità: Tutti i dispositivi (eccetto Kindle) Scopri di più
Dimensioni: 2,57 MB
  • EAN: 9782511016220

€ 4,99

Punti Premium: 5

Venduto e spedito da IBS

EBOOK INGLESE
Aggiungi al carrello
spinner
Fai un regalo
spinner

non è possibile acquistare ebook su dispositivi Apple. Puoi comunque aggiungerli alla wishlist

Gaia la libraia

Gaia la libraia Vuoi ricevere un'email sui tuoi prodotti preferiti? Chiedi a Gaia, la tua assistente personale

The must-read summary of Mary Modahl's book: "Now or Never: How Companies Must Change Today to Win the Battle for Internet Consumers".

This complete summary of the ideas from Mary Modahl's book "Now or Never" shows that the battle for internet consumers is still underway. It can still be won by either traditional companies or internet start-ups. However, in her book the author states that time is running out: traditional companies cannot ignore the internet for much longer and internet start-ups need to start generating profit soon. This summary presents three key objectives that companies should aim to achieve over the next five years if they want to win the battle and prosper.

Added-value of this summary:
• Save time
• Understand key concepts
• Expand your business knowledge

To learn more, read "Now or Never" and find out why it is so important for companies to gain prominence on the internet in order to survive in the future.
Gaia la libraia

Gaia la libraia Vuoi ricevere un'email sui tuoi prodotti preferiti? Chiedi a Gaia, la tua assistente personale

Note legali