Summary: Uncommon Service

Summary: Uncommon Service

BusinessNews Publishing

0 recensioni
Con la tua recensione raccogli punti Premium
pagabile con 18App pagabile con Carta del Docente
Articolo acquistabile con 18App e Carta del Docente
Formato: EPUB
Testo in en
Cloud: Scopri di più
Compatibilità: Tutti i dispositivi (eccetto Kindle) Scopri di più
Dimensioni: 1,57 MB
  • EAN: 9782511018767

€ 4,99

Punti Premium: 5

Venduto e spedito da IBS

EBOOK INGLESE
Aggiungi al carrello
spinner
Fai un regalo
spinner

non è possibile acquistare ebook su dispositivi Apple. Puoi comunque aggiungerli alla wishlist

Gaia la libraia

Gaia la libraia Vuoi ricevere un'email sui tuoi prodotti preferiti? Chiedi a Gaia, la tua assistente personale

The must-read summary of Frances Frei and Anne Morriss' book: "Uncommon Service: How to Win by Putting Customers at the Core of Your Business".

This complete summary of the ideas from Frances Frei and Anne Morriss' book "Uncommon Service" shows that it’s not enough to demand that employees deliver a great service. In other words, it is indispensable to design a business model so that all employees deliver excellent service as an everyday occurrence. This summary provides a guideline in five steps to establish the cornerstones for delivering uncommon service on an ongoing basis.

Added-value of this summary:
• Save time
• Understand key concepts
• Expand your knowledge

To learn more, read "Uncommon Service" and discover the key to developing excellence in your business.
Gaia la libraia

Gaia la libraia Vuoi ricevere un'email sui tuoi prodotti preferiti? Chiedi a Gaia, la tua assistente personale

Note legali