Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stripe PDP Libri EN
Instructional Strategies for Improving Students' Learning: Focus on Early Reading and Mathematics - cover
Instructional Strategies for Improving Students' Learning: Focus on Early Reading and Mathematics - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Instructional Strategies for Improving Students' Learning: Focus on Early Reading and Mathematics
Disponibile in 2 settimane
74,20 €
74,20 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
74,20 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
74,20 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Instructional Strategies for Improving Students' Learning: Focus on Early Reading and Mathematics - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


The twin objectives of the series Psychological Perspectives on Contemporary Educational Issues are: (1) to identify issues in education that are relevant to professional educators and researchers; and (2) to address those issues from research and theory in educational psychology, psychology, and related disciplines. The present volume, consisting of two focal chapters, commentaries, and final responses targets instructional strategies for improving students' learning in two of the traditional 'three R' areas, reading and 'rithmetic (mathematics), in the elementary school grades. The focal chapters in those two skill areas are written by leading contributors to the reading and mathematics research literatures, Cathy Collins Block for the reading section and Douglas Clements and Julie Sarama for the mathematics section. Few would dispute the essentiality of these two curricular domains in laying the foundation for the development of students' competencies in a vast array of academic disciplines in both the in- and out-of-school years that lie ahead. The present volume is intended for practitioners and researchers who are seeking the latest instructional research-based strategies for improving students' early reading and mathematics performance.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2012
Paperback / softback
300 p.
Testo in English
9781617356292
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore