Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stripe PDP Libri EN
Test Better, Teach Better: The Instructional Role of Assessment - W. James Popham - cover
Test Better, Teach Better: The Instructional Role of Assessment - W. James Popham - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Test Better, Teach Better: The Instructional Role of Assessment
Disponibile in 2 settimane
29,10 €
29,10 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
29,10 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
29,10 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Test Better, Teach Better: The Instructional Role of Assessment - W. James Popham - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


The right kinds of tests, correctly applied, can help every teacher become a better teacher. But unless you know the nuts and bolts of effective test design and application, you may be collecting the wrong data; misinterpreting data; and drawing off-base conclusions about what students know and can do, what to teach next, and how effective your instruction has been. In Test Better, Teach Better, assessment expert W. James Popham explores the links between assessment and instruction and provides a jargon-free look at classroom and large-scale test construction, interpretation, and application. Featuring sample items, testing tips, and recommended resources, this ""crash course"" in instructionally focused assessment includes: The four types of instructional decisions that testing will illuminate. What you really need to know about measurement concepts like validity, reliability, and bias. The advantages and disadvantages of various test formats and experience-based rules for creating great items in each. The benefits of assessing student affect and guidelines for doing it in your own classroom. In addition, Popham offers practical advice for dealing with today's myriad testing targets and explains how standards-based achievement tests currently don't (but could) provide both accountability evidence and useful instructional information.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2003
Paperback / softback
174 p.
Testo in English
229 x 152 mm
9780871206671
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore