Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stripe PDP Libri EN
Teaching in the Age of Disinformation: Don’t Confuse Me with the Data, My Mind Is Made Up! - Selma Wassermann - cover
Teaching in the Age of Disinformation: Don’t Confuse Me with the Data, My Mind Is Made Up! - Selma Wassermann - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Teaching in the Age of Disinformation: Don’t Confuse Me with the Data, My Mind Is Made Up!
Disponibile in 5 giorni lavorativi
65,31 €
-5% 68,75 €
65,31 € 68,75 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
65,31 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
65,31 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Teaching in the Age of Disinformation: Don’t Confuse Me with the Data, My Mind Is Made Up! - Selma Wassermann - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Teaching in the Age of Disinformation makes a case for the importance of developing students’ intelligent habits of mind so that they become more discriminating consumers of the information that comes at them from the Internet, social media, television and the tabloid press in this “alternate truth” era. Part I sets the stage for the need for an informed citizenry, given the many and varied sources of disinformation that they are exposed to and what the implications are when they are unable to make such distinctions. Part II deals with the specifics of how teachers may develop curriculum activities that call for higher order thinking, within the many and diverse subject areas of elementary and secondary education. Hundreds of examples of curriculum activities are included, as well as suggestions for how teachers use higher order questioning strategies in classroom discussions to enable and promote student thinking. “A pleasure to read,” the book draws on the author’s long and extensive experience in teaching, writing and research with “teaching for thinking,” and offers teachers research-tested ways to incorporate the development of students’ intelligent habits of mind in their daily classroom work.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2018
Hardback
184 p.
Testo in English
232 x 161 mm
463 gr.
9781475840971
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore