Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stripe PDP Libri EN
When the Headline Is You: An Insider's Guide to Handling the Media - Jeff Ansell - cover
When the Headline Is You: An Insider's Guide to Handling the Media - Jeff Ansell - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
When the Headline Is You: An Insider's Guide to Handling the Media
Disponibile in 5 giorni lavorativi
27,30 €
-5% 28,74 €
27,30 € 28,74 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
27,30 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
27,30 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
When the Headline Is You: An Insider's Guide to Handling the Media - Jeff Ansell - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Proven strategies for managing all types of media encounters! Award-winning journalist and Fortune 500 consultant Jeff Ansell provides a how-to guide for leaders, executives, and other professionals whose high-visibility requires frequent contact with the media. Drawing on nearly four decades of media experience, Ansell presents tested techniques for responding to challenging questions and delivering effective messages. In addition, he reveals lessons learned and pitfalls to avoid by referencing recent news events from around the world. Valuable features include: A behind-the-scenes look at how news is made Complete guidelines to creating compelling messages Specific messaging formulae for building trust when the news is bad Step-by-step strategies for managing hostile or relentless questions Insider tips on how to identify and handle misleading questions An essential resource for navigating both traditional and online media, this book prepares readers for even the most challenging media events.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

J-B International Association of Business Communicators
2010
Hardback
256 p.
Testo in English
236 x 158 mm
445 gr.
9780470543948
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore