Art and Visual Perception, Second Edition: A Psychology of the Creative Eye

Rudolf Arnheim

0 recensioni
Con la tua recensione raccogli punti Premium
Anno: 2004
Rilegatura: Paperback / softback
Pagine: 518 p.
Testo in English
Dimensioni: 229 x 152 mm
Peso: 726 gr.
  • EAN: 9780520243835
Salvato in 3 liste dei desideri

€ 26,94

€ 29,93
(-10%)

Punti Premium: 27

Venduto e spedito da IBS

Quantità:
LIBRO INGLESE

Scrivi cosa pensi di questo articolo
5€ IN REGALO PER TE
Bastano solo 5 recensioni. Promo valida fino al 25/09/2019

Scopri di più

Altri venditori

Mostra tutti (2 offerte da 29,93 €)

Since its publication fifty years ago, this work has established itself as a classic. It casts the visual process in psychological terms and describes the creative way one's eye organizes visual material according to specific psychological premises. In 1974 this book was revised and expanded, and since then it has continued to burnish Rudolf Arnheim's reputation as a groundbreaking theoretician in the fields of art and psychology.
| Vedi di più >
Note legali