Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Social TV
Disponibile su APP ed eReader Kobo
19,25 €
19,25 €
Disponibile su APP ed eReader Kobo
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
19,25 € Spedizione gratuita
scaricabile subito scaricabile subito
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
19,25 € Spedizione gratuita
scaricabile subito scaricabile subito
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Social TV
Chiudi

Promo attive (0)

Chiudi
Social TV
Chiudi

Informazioni del regalo

Descrizione


TV consumption is on the rise, but consumers are viewing and experiencing TV in a vastly different way than they were even 5 years ago. TV viewership has radically transformed from a passive experience to a more engaged, interactive, and on-demand experience. Content producers will not only have to continue to create quality entertainment products, but they will now need to consider ways to a) enhance the viewing experience, b) leverage social media to promote their properties, and c) distribute their content across multiple platforms. Trends in TV Consumption: Digital recording devices have allowed for consumers to time shift. At the end of 2010, 38% percent of all U.S. TV households had a DVR; however, those viewers are still watching commercials. Nielsen also found that in DVR homes, playback actually improves commercial ratings by 44% among 18-49s after three days. People are watching full-length videos on computers. In Jan. 2011 143.9 million Americans viewed videos online (Source:Nielsen). Furthermore, eMarketer reports that a full third of U.S. adult Internet users watch full-length TV shows online. Third-screen viewing via mobile devices is on the rise. Consumers are viewing more of their favorite shows from mobile devices, such as phones and tablets a habit that has increased 41% year-over-year. The majority users of mobile video are teens, clocking in more than seven hours a month on average. Multi-screen viewing is also on the rise. Per a recent Nielsen study,70 percent of tablet owners and 68 percent of smartphone owners said they use their devices while watching television. In another study from late 2010, 86% of mobile Internet users said they were using their devices while watching TV (Source: Nielsen/Yahoo). What are people doing while interacting with these devices during TV shows? Nielsen/Yahoo found that a third were using mobile apps, 37% were browsing the web, 40% were engaging via social networks and 56% were texting with a friend or family member. Examples of how companies are responding: Old Navy partnered with music tagging app Shazam to make their commercials more interactive. Consumers who tag the commercial as it airs are driven to a custom experience where they can download music, learn more about the clothes, get coupons, and more. Wheat Thins thrust unexpected Twitter users (who happened to tweet about their product) into the starring role of their TV commercials. Their ad shows a Wheat Thins team delivering a truckload of crackers to this unsuspecting fan who mentioned they ran out of their product in a tweet USA Network recently launched Chatter app, which lets viewers talk to other fans and engage with content from several social channels while viewing the show.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

07:07:48
2020
Testo in en
9781663709370
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Compatibilità

Formato:

Gli Audiolibri venduti dal nostro sito sono in formato MP3 e protetti da un DRM proprietario Kobo.

Compatibilità:

Gli Audiolibri venduti dal nostro sito possono essere ascoltati sul tuo smartphone o tablet tramite la APP gratuita Kobo Books scaricabile da iOS o Android. Gli Audiolibri non possono essere scaricati in locale o trasferiti su un client di ascolto diverso da quello fornito tramite Kobo. Non è possibile ascoltare gli audiolibri con la Kobo APP Desktop. Puoi ascoltare gli Audiolibri tramite determinati eReader Kobo, utilizzando cuffie o casse con Bluetooth. Visita la pagina degli eReader per avere maggiori dettagli.

Cloud:

Gli Audiolibri venduti singolarmente dal nostro sito sono immediatamente sincronizzati sul tuo account personale in automatico. Successivamente all'acquisto, sono subito disponibili all'ascolto tramite i client di lettura Kobo compatibili.

Clicca qui servissero ulteriori informazioni

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore