Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Being Fair with Kids: School Leaders Need to Assess the Potential Impact of Their Decisions - Jim Dueck - cover
Being Fair with Kids: School Leaders Need to Assess the Potential Impact of Their Decisions - Jim Dueck - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Being Fair with Kids: School Leaders Need to Assess the Potential Impact of Their Decisions
Disponibile in 5 giorni lavorativi
42,89 €
-5% 45,15 €
42,89 € 45,15 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
42,89 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
42,89 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Being Fair with Kids: School Leaders Need to Assess the Potential Impact of Their Decisions - Jim Dueck - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


The current practice of having children begin school within a twelve-month cohort is unfair but can be ameliorated by incorporating a dual-entry system. Such a reform effort will dramatically reduce failure, improve student achievement at all levels, while reducing expenditures. Many students are penalized from maximizing their academic potential simply by being born at the wrong time of the year. Not only is there a significant decline in achievement for students born in the second half of the year but they also experience higher rates of failure which negatively impacts self-esteem and reduces future success. Meanwhile, more capable students experience unfairness because of the school's extraordinary effort at helping their failing students. With so much focus on the weak, many strong students are held back from achieving their potential. Parents agonize over when to begin their child's formal education but lack data for making informed decisions. Educators understand the issue intuitively but decision makers lack data for justifying reform. These informational needs are now available.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2020
Hardback
190 p.
Testo in English
229 x 160 mm
485 gr.
9781475855616
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore