Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Delivering Promise: Equity-Driven Educational Change and Innovation in Community and Technical Colleges - Xueli Wang - cover
Delivering Promise: Equity-Driven Educational Change and Innovation in Community and Technical Colleges - Xueli Wang - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Delivering Promise: Equity-Driven Educational Change and Innovation in Community and Technical Colleges
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
45,07 €
-5% 47,44 €
45,07 € 47,44 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi

Altre offerte vendute e spedite dai nostri venditori

Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
-5% 47,44 € 45,07 €
Vai alla scheda completa
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
-5% 47,44 € 45,07 €
Vai alla scheda completa
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi
ibs
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Delivering Promise: Equity-Driven Educational Change and Innovation in Community and Technical Colleges - Xueli Wang - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


An invigorating take on how community and technical colleges can center equity in fostering institutional transformation. In Delivering Promise, award-winning scholar of higher education Xueli Wang tells a story of educational change and innovation that has and continues to occur at countless campuses of community and technical colleges. Wang weaves together a careful account of how faculty, staff, administrators, institutional researchers, and college leaders rapidly adjusted to crisis during the COVID-19 pandemic, while grappling with a new or renewed commitment to centering equity in their work. Her rich analysis of their successes and struggles is based on interviews with more than a hundred college stakeholders across several states, site visits, and reviews of voluminous media sources and internal documents.  In this inspiring and insightful work, Wang highlights compelling examples of equity-driven innovation in community and technical colleges across a wide range of areas, including classroom instruction, student supports, institutional research, external partnerships, leadership, and policymaking. She discusses ways to remove long-existing barriers to access so that these colleges may increase enrollment and better serve minoritized student populations. She also illustrates how to ground humanity in institutional practices, structures, and policies to serve the whole student and holistically support faculty and staff.   Culminating with a path forward toward equity-driven innovation for community and technical college education, Xueli Wang brings to the forefront optimal strategies for change that center equity as both a process and outcome, both in times of dire need and into the far future. 
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2024
Paperback / softback
280 p.
Testo in English
229 x 152 mm
9781682538890
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da IBS, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.ibs.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafetyibs@feltrinelli.it

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore