Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Educating for Advanced Foreign Language Capacities: Constructs, Curriculum, Instruction, Assessment - cover
Educating for Advanced Foreign Language Capacities: Constructs, Curriculum, Instruction, Assessment - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Educating for Advanced Foreign Language Capacities: Constructs, Curriculum, Instruction, Assessment
Attualmente non disponibile
53,26 €
53,26 €
Attualmente non disponibile
Chiudi

Altre offerte vendute e spedite dai nostri venditori

Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
53,26 €
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
53,26 €
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi
ibs
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Educating for Advanced Foreign Language Capacities: Constructs, Curriculum, Instruction, Assessment - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Advanced language learning has only recently begun to capture the interest and attention of applied linguists and professionals in language education in the United States. In this breakthrough volume, experts in the field lay the groundwork for approaching the increasingly important role of advanced language learning in the larger context of multilingual societies, globalization, and security. This volume presents both general and theoretical insights and language-specific considerations in college classrooms spanning a range of languages, from the commonly taught languages of English, French, and German to the less commonly taught Farsi, Korean, Norwegian, and Russian. Among theoretical frameworks likely to be conducive to imagining and fostering instructed "advancedness" in a second language, this volume highlights a cognitive-semantic approach. The theoretical and data-based findings make clear that advanced learners in particular are characterized by the capacity to make situated choices from across the entire language system, from vocabulary and grammar to discourse features, which suggests the need for a text-oriented, meaning-driven approach to language teaching, learning, and research. This volume also considers whether and how information structuring in second-language composition reveals first-language preferences of grammaticized concepts. Other topics include curricular and instructional approaches to narrativity, vocabulary expansion, the demands on instructed programs for efficiency and effectiveness in order to assure advanced levels, and learners' ability to function in professional contexts with their diverse oral and written genre requirements. Finally, the volume probes the role and nature of assessment as a measurement tool for both researching and assessing advanced language learning and as an essential component of improving programs.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Georgetown University Round Table on Languages and Linguistics series
2006
Paperback / softback
218 p.
Testo in English
229 x 152 mm
363 gr.
9781589011182
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da IBS, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.ibs.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafetyibs@feltrinelli.it

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore