Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

The Emerald Handbook of Multi-Stakeholder Communication: Emerging Issues for Corporate Identity, Branding and Reputation - cover
The Emerald Handbook of Multi-Stakeholder Communication: Emerging Issues for Corporate Identity, Branding and Reputation - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
The Emerald Handbook of Multi-Stakeholder Communication: Emerging Issues for Corporate Identity, Branding and Reputation
Disponibilità in 2 settimane
275,40 €
275,40 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi

Altre offerte vendute e spedite dai nostri venditori

Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
275,40 €
Vai alla scheda completa
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
275,40 €
Vai alla scheda completa
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi
ibs
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
The Emerald Handbook of Multi-Stakeholder Communication: Emerging Issues for Corporate Identity, Branding and Reputation - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Even before the outbreak of COVID-19, scholars and marketers alike were paying increased attention to the complex array of stakeholders that corporations need to address to maintain a strong brand, identity, and reputation. To date, however, little empirical research into these issues has been published, and no single work has taken stock of the major changes in the field of stakeholder communication as they apply to corporate branding. The Emerald Handbook of Multi-Stakeholder Communication gathers an international, multidisciplinary team of experts to present just such sorely needed insight into effective brand messaging for multiple stakeholders, all while utilizing a diverse array of theoretical and methodological approaches that cumulatively present an up-to-date overview of the whole field. Starting with an introductory section on corporate messaging in a post-COVID era, chapters cover branding, identity, and reputation, respectively before covering differing marketing approaches and building a concluding reflection on future challenges and opportunities. These chapters offer comparative analyses of many different types of stakeholders from all over the globe. B2C, B2B, C2C and P2P contexts are all considered, as are recent developments in the field related to social media relations, sustainability and inclusivity, and virtual, mixed, and augmented reality. This comprehensive handbook is a must-have resource not only for students and researchers in business, management, brand management, communication, consumer behaviour, and marketing, but also for marketing practitioners, advertising and PR practitioners, and business consultants.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2022
Hardback
684 p.
Testo in English
229 x 152 mm
900 gr.
9781800718982
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da IBS, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.ibs.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafetyibs@feltrinelli.it

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore