Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Essential Business Challenges: How to Understand Complexity, Address Change, and Make Better Decisions - William B. Rouse - cover
Essential Business Challenges: How to Understand Complexity, Address Change, and Make Better Decisions - William B. Rouse - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Essential Business Challenges: How to Understand Complexity, Address Change, and Make Better Decisions
Disponibilità in 2 settimane
66,80 €
66,80 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi

Altre offerte vendute e spedite dai nostri venditori

Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
66,80 €
Vai alla scheda completa
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
66,80 €
Vai alla scheda completa
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi
ibs
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Essential Business Challenges: How to Understand Complexity, Address Change, and Make Better Decisions - William B. Rouse - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Society seems increasingly complex, in part due to constant “breaking news,” likes, tweets, etc. Considerable change is being entertained, or at least debated. Significant decisions are required. Decision-making lately has been flawed, laced with contention, hesitancy, and poor outcomes. The author has long helped clients and sponsors to understand complexity, address needs for change, formulate plans, and make decisions to invest resources to execute these plans. His engagement with them has focused on formulating problems, devising possible solutions, and deciding which solutions merited investment. This book represents the author's reflections on these engagements, associated challenges, and typical outcomes. These stories are reports about clients' or sponsors’ problems and how he and his colleagues went about addressing these problems of complexity, change, and decision-making. The clients or customers for these services included over 100 enterprises in industry, government, and academia. Most were large, many in the US, but quite a few were in Europe, Asia, Africa, and Latin America. Geography mattered in these engagements but did not dominate. The chapters in this book represent his reports on what he learned, and what he could generalize across airplanes, automobiles, banking, computers, communications, insurance, pharmaceuticals, retail, satellites, semiconductors, and telecoms, working with stakeholders from companies, agencies, and academia.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2025
Paperback / softback
156 p.
Testo in English
254 x 178 mm
310 gr.
9781032913544
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da IBS, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.ibs.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafetyibs@feltrinelli.it

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore