Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

International Strategy: Context, Concepts and Implications - David Collis - cover
International Strategy: Context, Concepts and Implications - David Collis - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
International Strategy: Context, Concepts and Implications
Disponibile in 5 giorni lavorativi
45,07 €
-5% 47,44 €
45,07 € 47,44 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
45,07 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
45,07 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
International Strategy: Context, Concepts and Implications - David Collis - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


THE COMPREHENSIVE GUIDE TO MANAGING AND LEADING COMPANIES THAT COMPETE INTERNATIONALLY Drawing on the course material developed at the Harvard Business School and Yale School of Management by David Collis, International Strategy provides theoretical insight and pragmatic tools that address the decisions facing senior managers in multinational corporations. International Strategy explores the critical differences between domestic and international competition: the heterogeneity of markets in which companies are involved; the volatility of economic conditions that firms face; and the increased scale of activities fostered by global participation. The text examines how these phenomena create tensions and tradeoffs for executives concerning which product to offer around the world, which countries to compete in, where to locate various activities, and how to organize the firm worldwide.  Making those choices in an integrated fashion, it is explained, requires pursuit of a coherent strategy that builds an international advantage. Filled with illustrative examples from a wide range of international companies, International Strategy, offers an accessible guide to help managers navigate the myriad decisions they must make in order to create value from their foreign operations and outperform competitors in an increasingly integrated world.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2014
Paperback / softback
400 p.
Testo in English
244 x 188 mm
771 gr.
9781405139687
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore