Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

How to Use Value-Added Analysis to Improve Student Learning: A Field Guide for School and District Leaders - Kate Kennedy,Mary Peters,James M. Thomas - cover
How to Use Value-Added Analysis to Improve Student Learning: A Field Guide for School and District Leaders - Kate Kennedy,Mary Peters,James M. Thomas - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
How to Use Value-Added Analysis to Improve Student Learning: A Field Guide for School and District Leaders
Disponibile in 2 settimane
40,40 €
40,40 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
40,40 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
40,40 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
How to Use Value-Added Analysis to Improve Student Learning: A Field Guide for School and District Leaders - Kate Kennedy,Mary Peters,James M. Thomas - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


A step-by-step guide to transforming student learning with value-added analysis Value-added analysis is the most robust, statistically significant method available for helping educators quantify student progress over time. This powerful tool also reveals tangible strategies for improving instruction. Built around the work of Battelle for Kids, this book provides a field-tested continuous improvement model for using value-added information to increase student learning. The five-step process shows how to: Create the conditions for success Examine district, school, and classroom reports to assess strengths and challenges Use these reports to create an improvement plan Implement instructional changes Evaluate and adjust the changes as the new school year starts Each chapter includes case studies, real-life examples, action steps, and reflective questions in addition to numerous tools, samples, and protocols for implementing the model. By focusing on specific professional practices associated with gains in student performance, conversations shift from blame to analysis, from defensiveness to professional learning, and from micromanagement to inquiry-a fresh perspective that results in student success!
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2012
Paperback / softback
200 p.
Testo in English
254 x 177 mm
420 gr.
9781412996334
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore