Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Network-Centric Service Oriented Enterprise - William Y. Chang - cover
Network-Centric Service Oriented Enterprise - William Y. Chang - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Network-Centric Service Oriented Enterprise
Disponibilità in 2 settimane
296,80 €
296,80 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi

Altre offerte vendute e spedite dai nostri venditori

Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
296,80 €
Vai alla scheda completa
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
296,80 €
Vai alla scheda completa
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi
ibs
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Network-Centric Service Oriented Enterprise - William Y. Chang - cover

Descrizione


Corporate information is skyrocketing in business values; for enterprise, what is best practice for developing and maintaining goals and standards to enhance information management and business operations? The growing need to incorporate and exchange information across n- works has driven corporations to establish infrastructure for high-distribution communities in a timely and safe manner. Service-Oriented Enterprise (SOE) is lauded as a mainstream business-information collaboration solution due to its decentralized, loosely coupled, and highly interoperable nature. Through SOE, composite applications can be created, modified, and removed in a dynamic use of services. This allows corporate information to be abstracted from existing applications and data, and creating new possibilities for assets to be either provided by external platforms or provisioned from external sources. Within a business/commercial paradigm, SOE translates to a set of flexible services and processes that an organization wishes to make available to its customers, partners, and/or associates. From a technical perspective, SOE evolves existing integration concepts into the notion of a contract – a technology-neutral and business-specific representation of the function. The history of the term network-centricity has represented different p- ceptions in the realm of enterprise services. In such traditional Information Technology (IT) domains as the telecommunications industry, networking has comprised a complex and expensive asset-management effort for service carriers. Network operators are consistently challenged to manage techno- gies and associated procedures that are continually growing and changing. Efficiency of resource management via network-centricity has widely been regarded as acornerstone of business assurance. ix x Preface
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2010
Paperback / softback
540 p.
Testo in English
235 x 155 mm
9789048176465
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da IBS, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.ibs.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafetyibs@feltrinelli.it

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore