Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Organizations, Strategic Risk Management and Resilience: The Impact of COVID-19 on Tourism - Patrizia Gazzola,Enrica Pavione,Ilaria Pessina - cover
Organizations, Strategic Risk Management and Resilience: The Impact of COVID-19 on Tourism - Patrizia Gazzola,Enrica Pavione,Ilaria Pessina - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Organizations, Strategic Risk Management and Resilience: The Impact of COVID-19 on Tourism
Disponibile in 3 settimane
27,64 €
-5% 29,10 €
27,64 € 29,10 € -5%
Disp. in 3 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
27,64 € Spedizione gratuita
disponibile in 3 settimane disponibile in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
27,64 € Spedizione gratuita
disponibile in 3 settimane disponibile in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Organizations, Strategic Risk Management and Resilience: The Impact of COVID-19 on Tourism - Patrizia Gazzola,Enrica Pavione,Ilaria Pessina - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Organizations, Strategic Risk Management and Resilience: The Impact of COVID-19 on Tourism aims to identify, analyse and underline the importance of having a conceptual framework designed to develop and improve the risk management and resilience for organizations, particularly during times of crisis. In the aftermath of COVID-19, it is of paramount importance to predict the trajectory of change in consumer behaviour to help managers identify the basis of a resilience strategy to ideally respond to the current situation. In particular, the book focuses on the analysis and description of the Italian tourism sector, giving a report on how the tourism sector reacted to COVID-19, underlining the importance to adopt a resilient approach relevant for evaluating the effective impact of the pandemic dynamics and to provide support tools for decision-makers to be prepared for the unexpected and to be able to follow a smart adaptation. The book shows the latest state of knowledge on the topic and will be of interest to students at an advanced level, academics and reflective practitioners in the fields of strategic and risk management and the business of tourism.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Routledge Focus on Business and Management
2024
Paperback / softback
132 p.
Testo in English
216 x 138 mm
453 gr.
9781032215600
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore