Editore: Phaidon
Anno edizione: 2000
In commercio dal: 1 gennaio 2002
Pagine: 256 p., ill.
  • EAN: 9780714839943
pagabile con 18App pagabile con Carta del Docente

Articolo acquistabile con 18App e Carta del Docente

Approfitta delle promozioni attive su questo prodotto:
Descrizione

First published retrospective on American designer Paul Rand (1914-96), a major influence in the field of graphics and visual communication. Rand was an art director, teacher, writer and design consultant to major companies, including IBM, Olivetti and Ford. Foreword by distinguished Swiss graphic designer Armin Hofmann, who taught with Rand at Yale University. A meticulous and detailed survey, organized by medium to explore the full range of Rand's advertising, publishing and corporate identity work. More than 400 illustrations from the Rand archive, including logos, posters, book design and unseen work.

€ 33,96

€ 39,95

Risparmi € 5,99 (15%)

Venduto e spedito da IBS

34 punti Premium

Attualmente non disponibile
Leggi qui l'informativa sulla privacy
Inserisci la tua email
ti avviseremo quando sarà disponibile