Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stripe PDP Libri EN
Psychologizing: A Personal, Practice-Based Approach to Psychology - Patrick M. Whitehead - cover
Psychologizing: A Personal, Practice-Based Approach to Psychology - Patrick M. Whitehead - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Psychologizing: A Personal, Practice-Based Approach to Psychology
Disponibile in 2 settimane
69,30 €
69,30 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
69,30 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
69,30 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Psychologizing: A Personal, Practice-Based Approach to Psychology - Patrick M. Whitehead - cover

Descrizione


Psychologizing introduces students to the study of psychology by encouraging them to approach the subject on a personal level. Classroom-tested, the psychologizing model emphasizes learning through practice. A conversational and highly engaging narrative prompts students to begin thinking like psychologists as they examine key concepts, including learning, development, personality, and emotion. Based on the practice of phenomenology, Psychologizing emphasizes meaning and context. Chapters include a discussion of influential psychologists who have adopted this attitude and, in doing so, have forever changed the way that we understand thinking and learning. By exploring how experience is always meaningful, and how meaning can only be understood within a context, students will sharpen and develop critical thinking, and reflect on how they identify and shape meaning in their own lives. This book is accompanied by ancillaries designed to enhance the experience of both instructors and students: Instructor's Manual. This valuable resource provides a sample syllabus, open response activities for discussion, suggested research paper guidelines, and sample rubrics. Test Bank. For every chapter in the text, the Test Bank includes questions in multiple choice, true/false, and essay formats.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2016
Paperback / softback
236 p.
Testo in English
228 x 151 mm
331 gr.
9781442268739
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore