Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Service Mining - Wei Lun Chang - cover
Service Mining - Wei Lun Chang - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Service Mining
Disponibilità in 2 settimane
21,20 €
21,20 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
21,20 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
21,20 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Service Mining - Wei Lun Chang - cover

Descrizione


Information technology and the discipline of service science have changed the way we think about, develop and deliver service and services. This book will introduce a novel concept, service mining, to address several research areas from the viewpoints of technology, model-building, management, and application. Service mining is defined as 'a systematical process including service discovery, service experience, service recovery and service retention to discover unique patterns and exceptional values within the existing service pool'. The goal of service mining is similar to data mining, text mining or web mining. All aim to 'detect something new' from the base being mined. Service mining targets the service pool. What distinguishes service mining from data or text mining is the concept service itself. Data is generally considered factual; text, though more nuanced in that words carry connotations, has a primary denotative quality which conveys meaning that text miners and the consumers of the mined text agree upon. Service, however, is trickier. It is a process of establishing a value proposition; and the value it represents is the joint creation of the provider and the customer, each of which offers a different perception in constructing the value proposition. Moreover, in the concept of service mining, the mining target is not only the traditional categories of services but also IT-based services. Under the big umbrella of service science, service mining is considered to be a branch of it. The goals of this book are to develop the concept of service mining and identify the possible applications of it. The contribution is to furnish a roadmap of service mining to researchers, managers, and marketers in service sectors.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2014
Paperback / softback
115 p.
Testo in English
230 x 155 mm
188 gr.
9781606495742
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da Feltrinelli, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.ibs.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare complianceDSA@feltrinelli.it

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore