Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Social Media Marketing: Strategies in Utilizing Consumer-Generated Content - Emi Moriuchi - cover
Social Media Marketing: Strategies in Utilizing Consumer-Generated Content - Emi Moriuchi - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Social Media Marketing: Strategies in Utilizing Consumer-Generated Content
Disponibile in 2 settimane
25,90 €
25,90 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
25,90 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
25,90 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Social Media Marketing: Strategies in Utilizing Consumer-Generated Content - Emi Moriuchi - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Faced with constant changes in consumer behavior, marketers are seeking various tools to promote and market their brands. Among those tools, the most impactful is consumer-generated content (CGC). CGC is viewed as a consumer vote of confidence, which is a form of social proof. CGC allows consumers to be involved with the company's marketing strategy. Brands and companies have enabled consumers to be producers of original content, co-creators for an existing brand, and curators for trending ideas in the consumer market. The author explains why it is even more important today that brands need consumer voices to advocate their brands. In this lively and practical book, she uses theories to explain consumer psychology and offers practical examples of which social media platforms are conducive to CGC and why. In addition, she explains how consumers use CGC in different countries, the importance of influencer marketing, and ultimately teaches the strategy of using CGC effectively.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2019
Paperback / softback
166 p.
Testo in English
9781948976787
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore