Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Strategy and Training - Korda Philippe - cover
Strategy and Training - Korda Philippe - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Strategy and Training
Disponibilità in 2 settimane
21,10 €
21,10 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi

Altre offerte vendute e spedite dai nostri venditori

Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
21,10 €
Vai alla scheda completa
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
21,10 €
Vai alla scheda completa
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi
ibs
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Strategy and Training - Korda Philippe - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


This book explores corporate training in the context of deploying strategic initiatives within organisations. It goes beyond merely explaining strategy, to investigating how it relates to skills training, and how companies can leverage this to implement their initiatives. Drawing on real-life client examples and the inspirational stories of highly successful individuals, this book highlights approaches that have transformed organisations and re-invented training. It dispels myths that exist around traditional training paradigms and brings to light the effectiveness of new methods and approaches. Social learning, using technologies such as Twitter and video-blogs, is today revolutionising the way training is undertaken. At the same time, the age-old communication technique of storytelling is being reinvented as a way to roll out strategic programs to large multi-cultural groups on a global scale. The author presents key questions that are relevant at project and company level, and provide practical checklists and summaries complementing each chapter of the book. This text highlights how you can develop your team's expertise through systematic coaching when cascading a strategy throughout your organisation, and explains the benefits of reinforcing strengths, identifying weaknesses and correcting failures to build competitive advantage. It also addresses the risk of 'unlearning' post-training, and issues that arise with maintaining performance evaluation and measuring tangible progress. Succinct and pragmatic, the book reveals how strategic projects can be successfully rolled out globally; using cost-effective training that will ensure a return on investment for your organisation.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2012
Paperback / softback
160 p.
Testo in English
230 x 154 mm
280 gr.
9781606495728
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da IBS, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.ibs.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare complianceDSA@feltrinelli.it

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore