Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Teaching Is Inquiry: Observation and Reflection As the Heart of Practice - Cynthia Ballenger - cover
Teaching Is Inquiry: Observation and Reflection As the Heart of Practice - Cynthia Ballenger - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Teaching Is Inquiry: Observation and Reflection As the Heart of Practice
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
41,56 €
-5% 43,75 €
41,56 € 43,75 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi

Altre offerte vendute e spedite dai nostri venditori

Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
-5% 43,75 € 41,56 €
Vai alla scheda completa
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
-5% 43,75 € 41,56 €
Vai alla scheda completa
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi
ibs
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Teaching Is Inquiry: Observation and Reflection As the Heart of Practice - Cynthia Ballenger - cover

Descrizione


Use this framework to better understand a wide range of students, including those identified as struggling. Many teachers maintain commitments to ideas and practices that they rarely question. Among these assumptions are ideas about children and the variety of reasons as to how they might learn or fail to learn. Teaching as inquiry is the practice of gaining distance from one's assumptions about teaching and learning to better serve all children, including those struggling in school (K–9). Ballenger shares stories from her experiences, demonstrating that children are always thinking and always making sense and, going further, that the ideas of our most puzzling students lead us to new recognition of what thinking looks like. Readers will learn how teaching with documentation and reflection develops and deepens their practice over time. Divided into three sections, chapters address the framework for inquiry, language and reading groups, and the interests of particular children with special needs in relation to the curriculum. Teaching Is Inquiry details the practices of teacher inquiry with a series of sometimes sad, sometimes joyful stories from the classroom. Book Features: Urges teachers to move beyond "the first look" or more superficial understandings of students. Demonstrates the value of documentation in order to better understand the ideas of a wide range of students, including those identified as struggling. Showcases the author's powers of observation that have inspired many teachers' inquiry into their own practice. Offers reflections that are both complex and open to further interpretation on the part of readers. Extends the author's examination of "puzzling moments"—encounters with students that may be difficult to comprehend or do not conform to more typical interactions.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2025
Paperback / softback
112 p.
Testo in English
229 x 156 mm
9780807786604
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da IBS, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.ibs.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafetyibs@feltrinelli.it

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore