Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Brainfluence: 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing - Roger Dooley - cover
Brainfluence: 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing - Roger Dooley - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 6 liste dei desideri
Brainfluence: 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing
Disponibile in 5 giorni lavorativi
24,94 €
-5% 26,25 €
24,94 € 26,25 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
24,94 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
24,94 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Brainfluence: 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing - Roger Dooley - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Practical techniques for applying neuroscience and behavior research to attract new customers Brainfluence explains how to practically apply neuroscience and behavior research to better market to consumers by understanding their decision patterns. This application, called neuromarketing, studies the way the brain responds to various cognitive and sensory marketing stimuli. Analysts use this to measure a consumer's preference, what a customer reacts to, and why consumers make certain decisions. With quick and easy takeaways offered in 60 short chapters, this book contains key strategies for targeting consumers through in-person sales, online and print ads, and other marketing mediums. This scientific approach to marketing has helped many well-known brands and companies determine how to best market their products to different demographics and consumer groups. Brainfluence offers short, easy-to-digest ideas that can be accessed in any order. Discover ways for brands and products to form emotional bonds with customers Includes ideas for small businesses and non-profits Roger Dooley is the creator and publisher of Neuromarketing, the most popular blog on using brain and behavior research in marketing, advertising, and sales Brainfluence delivers the latest insights and research, giving you an edge in your marketing, advertising, and sales efforts.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2011
Hardback
304 p.
Testo in English
231 x 160 mm
499 gr.
9781118113363
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore