Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stripe PDP Libri EN
3D Mesh Processing and Character Animation: With Examples Using OpenGL, OpenMesh and Assimp - Ramakrishnan Mukundan - cover
3D Mesh Processing and Character Animation: With Examples Using OpenGL, OpenMesh and Assimp - Ramakrishnan Mukundan - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
3D Mesh Processing and Character Animation: With Examples Using OpenGL, OpenMesh and Assimp
Disponibile in 5 giorni lavorativi
54,85 €
-5% 57,74 €
54,85 € 57,74 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
54,85 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
54,85 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
3D Mesh Processing and Character Animation: With Examples Using OpenGL, OpenMesh and Assimp - Ramakrishnan Mukundan - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


3D Mesh Processing and Character Animation focusses specifically on topics that are important in three-dimensional modelling, surface design and real-time character animation. It provides an in-depth coverage of data structures and popular methods used in geometry processing, keyframe and inverse kinematics animations and shader based processing of mesh objects. It also introduces two powerful and versatile libraries, OpenMesh and Assimp, and demonstrates their usefulness through implementations of a wide range of algorithms in mesh processing and character animation respectively. This Textbook is written for students at an advanced undergraduate or postgraduate level who are interested in the study and development of graphics algorithms for three-dimensional mesh modeling and analysis, and animations of rigged character models. The key topics covered in the book are mesh data structures for processing adjacency queries, simplification and subdivision algorithms, mesh parameterization methods, 3D mesh morphing, skeletal animation, motion capture data, scene graphs, quaternions, inverse kinematics algorithms, OpenGL-4 tessellation and geometry shaders, geometry processing and terrain rendering. 
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2023
Paperback / softback
201 p.
Testo in English
235 x 155 mm
338 gr.
9783030813567
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore