Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Flux: What Marketing Managers Need to Navigate the New Environment - David Soberman,Dilip Soman - cover
Flux: What Marketing Managers Need to Navigate the New Environment - David Soberman,Dilip Soman - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Flux: What Marketing Managers Need to Navigate the New Environment
Disponibile in 5 giorni lavorativi
36,90 €
-5% 38,84 €
36,90 € 38,84 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
36,90 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
36,90 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Flux: What Marketing Managers Need to Navigate the New Environment - David Soberman,Dilip Soman - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


The past decade has seen a number of developments that threaten the very fabric of how marketing activities have traditionally been conducted. On one hand, consumers are increasingly socially networked and value-conscious, with heightened expectations of how companies will react to their demands. Along with the challenges, however, come new opportunities: the growth of behavioural economics and the emergence of new data collection techniques, for instance, give marketers unprecedented access to previously hidden aspects of consumer behavior. Clearly, 'business as usual' is not an option for marketing managers who want their firms to stay in the game. To help managers adapt to the rapidly changing business environment, Flux offers a collection of the very best thinking on key areas of marketing activity and decision-making. Each chapter is written by a leading expert in a specific 'new' marketing subject area, from managing brands to dealing with new media, and addresses substantive challenges in that area while providing steps for taking action. The book's integrated approach makes it an excellent resource not only for marketing managers but any managers dealing with customers.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2012
Hardback
344 p.
Testo in English
238 x 160 mm
660 gr.
9781442644038
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore