Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Assessing Intelligence in Children and Adolescents: A Practical Guide for Evidence-based Assessment - John H. Kranzler,Randy G. Floyd - cover
Assessing Intelligence in Children and Adolescents: A Practical Guide for Evidence-based Assessment - John H. Kranzler,Randy G. Floyd - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Assessing Intelligence in Children and Adolescents: A Practical Guide for Evidence-based Assessment
Disponibilità in 2 settimane
64,20 €
64,20 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
64,20 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
64,20 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Assessing Intelligence in Children and Adolescents: A Practical Guide for Evidence-based Assessment - John H. Kranzler,Randy G. Floyd - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


This book is a practical guide to the intellectual assessment of children and adolescents in the schools. Although primarily intended for graduate students in school psychology training programs and practicing school psychologists, it should also be useful for those involved with making decisions in schools that are based, in part, on the results of intelligence tests, including counselors, teachers, administrators, and other school personnel. In writing it, we placed particular emphasis on evidence-based practices pertaining to the use and interpretation of intelligence tests. The assessment of intelligence has long been mandated by law for eligibility determination for special education and related services. At the current time, however, there is widespread disagreement about the use and interpretation of intelligence tests. Nevertheless, none of the currently available books on intellectual assessment critically reviews the scientific evidence regarding the critical role played by intelligence tests in the schools for the determination of eligibility for special education and related services. One of the main intentions of this book was to fill that gap and to recommend best practices with scientific support.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2020
Paperback / softback
414 p.
Testo in English
255 x 181 mm
735 gr.
9781538127155
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore