Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Qualitative Research in Psychology: Expanding Perspectives in Methodology and Design - cover
Qualitative Research in Psychology: Expanding Perspectives in Methodology and Design - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Qualitative Research in Psychology: Expanding Perspectives in Methodology and Design
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
98,56 €
-5% 103,75 €
98,56 € 103,75 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
98,56 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
98,56 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Qualitative Research in Psychology: Expanding Perspectives in Methodology and Design - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Qualitative methods of research contribute valuable information to our understanding and expanding knowledge of psychological phenomena. This updated edition of Qualitative Research in Psychology builds upon the groundwork laid by its acclaimed predecessor, bringing together a diverse group of scholars to illuminate the value that qualitative methods bring to studying psychological phenomena in depth and in context. A range of techniques, guiding paradigms, and rich case examples are explored, demonstrating qualitative methodologies as alternative and complementary to quantitative methods, as a means of exploration and theory building, and as a means of developing and evaluating complex behavior-change interventions. Thoroughly updated chapters reflect advances in this dynamic field. New authors and chapters describe emerging methodologies, qualitative meta-analysis, and how qualitative methods can contribute to a wider psychological approach to research. Pragmatic issues, such as how to choose a method or combination of methods to suit the research question and study design, how to determine the ideal sample size, and how to balance journal space limitations with the need for transparency in describing the study, will be valuable to all readers.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2021
Paperback / softback
323 p.
Testo in English
254 x 178 mm
600 gr.
9781433834455
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore