Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stripe PDP Libri EN
Brand Identity Essentials, Revised and Expanded: 100 Principles for Building Brands - Kevin Budelmann,Yang Kim - cover
Brand Identity Essentials, Revised and Expanded: 100 Principles for Building Brands - Kevin Budelmann,Yang Kim - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 3 liste dei desideri
Brand Identity Essentials, Revised and Expanded: 100 Principles for Building Brands
Disponibile in 5 giorni lavorativi
30,87 €
-5% 32,49 €
30,87 € 32,49 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
30,87 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
30,87 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Brand Identity Essentials, Revised and Expanded: 100 Principles for Building Brands - Kevin Budelmann,Yang Kim - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Brand Identity Essentials, Revised and Expanded outlines and demonstrates basic logo and branding design guidelines and rules through 100 principles. These include the elements of a successful graphic identity, identity programs and brand identity, and all the various strategies and elements involved.  A company's identity encompasses far more than just its logo. Identity is crucial to establishing the public's perception of a company, its products, and its effectiveness—and it's the designer's job to envision the brand and create what the public sees. Brand Identity Essentials, a classic design reference now updated and expanded, lays a foundation for brand building, illustrating the construction of strong brands through examples of world-class design. Topics include: A Sense of Place, Cultural Symbols, Logos as Storytellers, What is "On Brand?", Brand Psychology, Building an Online Identity, Managing Multiple Brands, Owning an Aesthetic, Logo Lifecycles, Programs That Stand Out, Promising Something, and Honesty is Sustainable The new, revised edition expands each of the categories, descriptions, and selections of images, and incorporates emergent themes in digital design and delivery that have developed since the book first appeared. Brand Identity Essentials is a must-have reference for budding design professionals and established designers alike.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Essential Design Handbooks
2019
Paperback / softback
232 p.
Testo in English
254 x 216 mm
9781631597084
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore