Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Breaking the Learning Barrier for Underachieving Students: Practical Teaching Strategies for Dramatic Results - George D. Nelson - cover
Breaking the Learning Barrier for Underachieving Students: Practical Teaching Strategies for Dramatic Results - George D. Nelson - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Breaking the Learning Barrier for Underachieving Students: Practical Teaching Strategies for Dramatic Results
Disponibilità in 2 settimane
47,40 €
47,40 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi

Altre offerte vendute e spedite dai nostri venditori

Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
47,40 €
Vai alla scheda completa
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
47,40 €
Vai alla scheda completa
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi
ibs
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Breaking the Learning Barrier for Underachieving Students: Practical Teaching Strategies for Dramatic Results - George D. Nelson - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Combining theory and practice, Nelson has developed an innovative way to reach the at-risk-or "dramatic"-learner, improving the learning environment for all other students in the process. Using dramatic theory as an extended metaphor, Nelson first provides the reader with a strong theoretical understanding of the particular learning needs of the "dramatic" learner, and explains why a traditional classroom environment fails to meet these needs. With this foundation in place, Nelson provides practical, classroom-tested strategies and ideas that can be used to meet the particular teaching and discipline needs of these students. Breaking the Learning Barrier for At-Risk Students presents four learning principles: o Learning... requires the active involvement of the learner. Nothing can be learned without the willing participation and effort of the learner. o Life without drama is meaningless and uninspiring. Learning that is not built upon dramatic elements is also meaningless and uninspiring. o Learning must be value based. When teaching takes into account the values and preferences of a learner, he or she will be motivated to participate. o Learning must be fun. When the first three conditions exist, learning becomes the most rewarding, engaging, and fun activity in life. By utilizing the principles of dramatic structure in their course work, teachers will uncover the power of discovery based learning-getting even the most reluctant students actively engaged in the learning process.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2006
Paperback / softback
280 p.
Testo in English
228 x 152 mm
370 gr.
9781412914857
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da IBS, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.ibs.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafetyibs@feltrinelli.it

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore